Gepubliceerd door:

Marijke Koster

Collega gezocht! Management Assistent

Als snelgroeiende ICT dienstverlener in Haren (Groningen) werken wij er elke dag aan om onze klanten optimaal te ondersteunen in hun werk. Dit doen we door het leveren van verschillende cloud-based diensten vanuit drie datacenters in Groningen. De ontwikkeling, het onderhoud en de ondersteuning van onze diensten doen we zelf. Dit maakt ons werk uitdagend en veelzijdig. Maar dat is niet alles; wij zijn meedenkers die net altijd even een stapje extra willen doen. Wij willen niet alleen ICT leveren, wij willen het (ICT-)verlengstuk zijn van onze klanten. Iedere klant is uniek en zo is ook elke geleverde oplossing uniek. Ons werk houdt zeker niet op nadat de dienst geleverd is!

Ter ondersteuning van de directieleden zijn we in de omgeving Haren (Groningen) op zoek naar een:

Management Assistent

Functieomschrijving

Ben jij een duizendpoot en wil je graag werken als managementassistent(e) bij een leuk en dynamisch automatiseringsbedrijf? Ben jij ijzersterk in het ontzorgen van de directie? Wij zijn per direct op zoek naar een “spin in het web”. Iemand die twee directieleden ondersteunt in operationele taken, zodat de directie zich kan richten op strategische aangelegenheden.

Je bent verantwoordelijk voor het gehele secretariaat, urenregistraties, de ontvangst van gasten, zowel telefonisch als fysiek, daarnaast het bijhouden van systemen en het opmaken van rapportages. Ook houd je toezicht op het naleven en uitvoeren van de KAM-acties, maatregelen en leef je de huis- en bedrijfsregels na. Het is een nieuwe en zelfstandige functie bij een dynamische organisatie.

  • Opnemen en afhandelen van telefoongesprekken;
  • Ontvangen bezoekers;
  • Klaarzetten vergaderruimte/ koffie/ lunches;
  • Notuleren vergaderingen;
  • Plannen van afspraken voor de directie;
  • Controle urenverantwoording;
  • Overzichten en schema’s bijhouden;
  • Contact onderhouden met samenwerkingspartners;
  • Samenwerking met marketing- en communicatieafdeling;
  • CRM en overige systemen bijhouden;
  • Optimaliseren van jouw afdeling.

Wij bieden:

  • Een zelfstandige parttimefunctie (32 uur);
  • Een goede werksfeer bij een snelgroeiende organisatie;
  • Open en fijne collegiale bedrijfscultuur;
  • Bereikbaarheid met het openbaar vervoer;
  • Vaste werkdagen in overleg;
  • Salaris en overige arbeidsvoorwaarden afhankelijk van ervaring.

Wij vragen:

  • Zelfstandig kunnen werken;
  • Integere persoonlijkheid;
  • Nauwkeurige en accurate instelling bij het uitvoeren van werkzaamheden;
  • Assertief en goede communicatieve eigenschappen;
  • Flexibele houding naar collega’s, maar ook durven aanspreken;
  • Ervaren in alle Officeprogramma’s;
  • Coachende vaardigheden – i.v.m. ondersteuning stagiairs.

Opleiding:

Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau

Interesse? Graag ontvangen we je CV én motivatie, voor deze veelzijdige functie, via e-mail op vacature@aksi.nl. Dit ter attentie van de directie van AKSI Automatisering B.V.

Parttime uren: 32 per week

Soort dienstverband: Parttime, Onbepaalde tijd

Facebook
Twitter
LinkedIn

Overig nieuws

Welkom Klaas!

Onlangs heeft ons sales team versterking gekregen. Klaas de Jonge is vanaf nu ook accountmanager bij AKSI Automatisering B.V. Hij vult het

Support

Windows

Met dit programma kunnen wij uw Windows computer op afstand bedienen.

Mac

Met dit programma kunnen wij uw Apple computer op afstand bedienen.

U kunt ons ook bellen of e-mailen. Bel 050 – 549 00 64 of e-mail naar support@aksi.nl.

Cookies zijn uitgeschakeld. Om de site optimaal te kunnen gebruiken, adviseren wij deze aan te zetten. Klik voor meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten