×

Hulp op afstand

1Windows? Klik hier!
2Apple? Klik hier!

Hebt u een probleem? Onze support afdeling staat voor u klaar. Ook horen we graag uw mening over onze diensten!

Openingstijden:

Ma 8:30 - 17:00
Di 8:30 - 17:00
Wo 8:30 - 17:00
Do 8:30 - 17:00
Vr 8:30 - 17:00

Onze werkwijze

Grip op ICT-beheer met ISM

Service Management

Elke organisatie is afhankelijk van ICT en de wijze waarop ICT-producten en diensten beheerd worden. AKSI Automatisering heeft de ISM-methode ingevoerd, zodat wij volgens vaste richtlijnen en processen onze werkzaamheden uniform kunnen uitvoeren. Met het doel om onze dienstverlening en communicatie naar een nog hoger kwaliteitsniveau te tillen.

De ISM-methode is ontwikkeld door onze klant van het eerste uur: Servitect (voorheen bureau Hoving en van Bon). Het is een methode om onze ICT-dienstverlening te organiseren, te borgen en continu te verbeteren.

Het ISM-framework bestaat uit alle middelen (binnen de drie-eenheid People, Process en Product) die een ICT-beheerorganisatie gebruikt om de procesmatige werkwijze te ondersteunen en te managen.

Wij hanteren de volgende processen:

Wij maken met u afspraken over de ICT-diensten die we gaan leveren (SLA management).

Wij voeren operationele werkzaamheden uit om de levering van ICT-diensten mogelijk te maken en blijvend te realiseren (Operations management).

Als de functionaliteit in het geding komt door falen van ICT-middelen, dan zullen wij de dienstverlening herstellen (Incident management).

Wanneer u een verzoek indient of wanneer wij een probleem zien ontstaan, dienen er werkzaamheden uitgevoerd te worden waardoor ICT-middelen kunnen wijzigen (Change management).

Wij registreren alle hard- en software binnen uw ICT omgeving, zodat we te allen tijde in beeld hebben wát waár staat. Deze informatie wordt beschikbaar gesteld aan de andere hier genoemde processen waardoor deze (beter) functioneren (Configuration management).

Dit houdt in het beperken van risico's die een bedreiging kunnen vormen voor het leveren van de ICT-dienstverlening (Problem management, capacity management, availability management en security en business continuity managegement).

De hierboven genoemde processen hangen samen via een gedefinieerde set van procesflows. Deze herbergen de meest voorkomende activiteiten zoals deze in de praktijk voorkomen.

Danny van NieffSales & Marketing
We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen!
Grip op ICT-beheer met ISM
TOP