×

Hulp op afstand

1Windows? Klik hier!
2Apple? Klik hier!

Hebt u een probleem? Onze support afdeling staat voor u klaar. Ook horen we graag uw mening over onze diensten!

Openingstijden:

Ma 8:30 - 17:00
Di 8:30 - 17:00
Wo 8:30 - 17:00
Do 8:30 - 17:00
Vr 8:30 - 17:00

Wie is AKSI Automatisering?

En waarom zou ik voor hen kiezen?

Identiteit

Sinds 1997 houdt AKSI Automatisering zich bezig met alles wat zich rondom werkplekken en (inter-)netwerktoepassingen beweegt. Ontstaan vanuit de passie voor techniek en de toepasbaarheid daarvan.

Wij zijn uitgegroeid tot een team van 14 enthousiaste medewerkers dat zich samen heeft ontwikkeld tot een dienstverlenende organisatie. Wij bedienen het klein, middel en groot bedrijf in de omvang van 2 tot ca. 1000 gebruikers.

Deze organisaties zijn in allerlei vakgebieden vertegenwoordigd; van fysiotherapiepraktijken tot adviesbureaus, van accountantskantoren tot zorginstellingen.

Bij de kleinere klanten doen we alles van A tot Z, bij de wat grotere klanten sluiten we naadloos aan bij de eigen ICT afdeling (Demand & Supply keten).

Bij AKSI Automatisering bent u aan het juiste loket voor een diversiteit aan ICT oplossingen. One Stop Shopping noemen we dat. Voor u één aanspreekpunt met ruime en specialistische kennis en bovendien een breed kennisnetwerk achter de hand.

Wij zijn Value Added Reseller van een geselecteerd aantal producten. Dat betekent dat u van ons kunt verwachten dat wij naast een weloverwogen selectie van producten zowel de levering verzorgen. Maar meer dan dat het product zowel technisch als ook in het eindgebruik door en door kennen.

Onze dienstverlening is breed en daarin gaan wij ver! Hoe ver? Dat stemmen wij ze altijd af op uw behoefte. Van eenvoudige produktlevering tot en met Outsourcing van uw complete ICT omgeving.

Wij vinden persoonlijk contact erg belangrijk. Enerzijds, omdat de voorgestelde ICT oplossing aan uw verwachtingen moet voldoen en afstemming daarbij cruciaal is. Anderzijds, omdat wij vinden dat bij Outsourcing van ICT wij ons meer als collega dan als leverancier behoren op te stellen, zodat er toegankelijkheid ontstaat voor de medewerkers binnen uw organisatie.

Wij zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. In duidelijke en begrijpelijke taal. Daarbij houden we van goed gestroomlijnde processen. Dit resulteert, zo zult u merken, in korte lijnen en heldere communicatie met u als opdrachtgever. Wij houden u bijvoorbeeld eenvoudigweg op de hoogte van de status van uw vragen of opdracht en stellen duidelijk vooraf vast wat u van ons mag verwachten.

Onze front office (sales en servicedesk) vertaalt uw wensen naar praktische ICT oplossingen en niet anders om! U kunt gebruik maken van onze jarenlange ervaring en dat behoedt u voor de vele ICT valkuilen en desinvesteringen.

Wij filteren het grote aanbod van oplossingen en vernieuwingen op ICT gebied en hebben dat voor u omgezet in heldere en vooral bruikbare oplossingen.

Adwim KalfstermanAlgemeen Directeur
Cloud-oplossingen leveren wij al 20 jaar. Zorgeloze werkplekken overal beschikbaar, veilig en betaalbaar en altijd voorzien van de nieuwste software!

Benieuwd naar onze certificeringen?

Laatste nieuws

Werkplek Automatisering sinds 1997.
TOP