×

Hulp op afstand

1Windows? Klik hier!
2Apple? Klik hier!

Hebt u een probleem? Onze support afdeling staat voor u klaar. Ook horen we graag uw mening over onze diensten!

Openingstijden:

Ma 8:30 - 17:00
Di 8:30 - 17:00
Wo 8:30 - 17:00
Do 8:30 - 17:00
Vr 8:30 - 17:00

PrengerHoekman

Al vanaf 1959 sterk in beweging

Afgelopen dinsdag sprak ik John Krul, de Manager Bedrijfsvoering van PrengerHoekman, de grootste fysiotherapie organisatie in Oost-Groningen. Na een lange carrière bij financiële dienstverlener Univé, ging hij vorig jaar aan de slag bij PrengerHoekman. Zijn heldere kijk op processen en de communicatie binnen de organisatie draagt bij aan de stabiliteit van PrengerHoekman. Hij draagt zorg voor een werkomgeving waar de fysiotherapeut zich kan focussen op goede zorg.

Gezien zijn affiniteit met ICT draagt John bij tot het ICT management en is hij aanspreekpunt met betrekking tot ICT.

Grip op automatisering wordt steeds belangrijker, zo ook voor de zorg. PrengerHoekman maakt gebruik van de Health-IT online werkplekken en onze VoIP telefonie oplossing. Wij waren benieuwd naar hun ervaringen met onze services en naar eventuele verbeterpunten. Als organisaties groeien verandert ook hun ICT behoefte. Proactief meedenken is dan een pré.

PrengerHoekman
Sinds 2008 levert AKSI Automatisering ICT diensten aan PrengerHoekman. Ooit twee man sterk begonnen in 1959, nu in 2016 zijn ze met 9 vestigingen de grootste fysiotherapie partij in Oost-Groningen. Goede service, stabiliteit en continuïteit zijn daarin belangrijke factoren. PrengerHoekman heeft kennis van zaken en bewijst dat door dit jaar weer de Plus Audit (voor de derde keer) te behalen.

Oplossingen op maat
John vertelde dat de ICT van Univé in de kern anders was geregeld. Zij hadden bijvoorbeeld een eigen ICT afdeling, waardoor oplossingen op maat tot de mogelijkheden behoorden.Het integrale werkplek- en printerbeheer werd uitbesteed aan externe partijen. Zijn verwachting is dat externe partijen minder flexibel zouden kunnen zijn. Maar positief verrast was John toen hij ontdekte dat AKSI Automatisering in staat is om oplossingen op maat te leveren.
Daarnaast sprak hij lovende woorden over de bereikbaarheid, het oplossend vermogen via de telefoon en het inlevingsvermogen van de helpdesk. Wel mist hij een goede VoIP management-informatie-tool, die de gewenste data in één overzicht kan aanleveren. Wellicht een aanvulling voor de toekomst?

Yes!
Zulke positieve feedback ontvangen we natuurlijk graag. Wat nu volgt is dat wij er naar streven om dit serviceniveau zo te houden. Is de ervaring met onze diensten of medewerkers een keer minder positief? We horen het graag. Want net als PrengerHoekman zelf streven we naar goede service, stabiliteit en continuïteit.

Recente berichten

TOP