Klachten

Klachten

Heeft u een klacht, dan kunt u die bij ons indienen via info@aksi.nl.

Deze procedure verloopt als volgt:

  • Stuur een e-mail naar info@aksi.nl met hierin de volgende informatie:

– Bedrijfsnaam
– Naam, voornaam
– E-mailadres
– Telefoonnummer
– Over welke dienst heeft u een klacht
– Omschrijving van de klacht

  • Er wordt binnen 48 uur op uw klacht gereageerd en de klacht zal uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord.
  • Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Recente berichten

Image by Chaitawat Pawapoowadon from Pixabay
Uncategorized

Samenwerking met BrightAccess

Sinds kort zijn we als AKSI Automatisering een partnerschap aangegaan met Bright Access, een leverancier van glasvezelaansluitingen op bedrijventerreinen in Nederland. Hierdoor kunnen we nu

Read More »
Uncategorized

NEN 7510 gecertificeerd!

Trots! Vanaf heden zijn we ook NEN 7510 gecertificeerd, een mooie aanvulling op onze ISO 27001. NEN 7510 is een Nederlandse norm, gebaseerd op de

Read More »

Support

Windows

Met dit programma kunnen wij uw Windows computer op afstand bedienen.

Mac

Met dit programma kunnen wij uw Apple computer op afstand bedienen.

U kunt ons ook bellen of e-mailen. Bel 050 – 549 00 64 of e-mail naar support@aksi.nl.