Klachten

Klachten

Heeft u een klacht, dan kunt u die bij ons indienen via info@aksi.nl.

Deze procedure verloopt als volgt:

  • Stuur een e-mail naar info@aksi.nl met hierin de volgende informatie:

– Bedrijfsnaam
– Naam, voornaam
– E-mailadres
– Telefoonnummer
– Over welke dienst heeft u een klacht
– Omschrijving van de klacht

  • Er wordt binnen 48 uur op uw klacht gereageerd en de klacht zal uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord.
  • Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Recente berichten

Nieuws

Fruit-doneer-actie

Wekelijks ontvangen wij fruit van Fruitkracht op onze werkplek. Nu wij ook allen thuiswerken, hebben we ons aangesloten bij de fruit-doneer-actie. Ons wekelijkse fruitkistje doneren

Read More »
Nieuws

Nieuwe collega: Marcel

Mijn naam is Marcel Stevens en ben 50 jaar jong. Ik heb door de jaren heen in verschillende regio’s in Nederland gewoond en gewerkt en

Read More »

Support

Windows

Met dit programma kunnen wij uw Windows computer op afstand bedienen.

Mac

Met dit programma kunnen wij uw Apple computer op afstand bedienen.

U kunt ons ook bellen of e-mailen. Bel 050 – 549 00 64 of e-mail naar support@aksi.nl.

Cookies zijn uitgeschakeld. Om de site optimaal te kunnen gebruiken, adviseren wij deze aan te zetten. Klik voor meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten