Klachten

Klachten

Heeft u een klacht, dan kunt u die bij ons indienen via info@aksi.nl.

Deze procedure verloopt als volgt:

  • Stuur een e-mail naar info@aksi.nl met hierin de volgende informatie:

– Bedrijfsnaam
– Naam, voornaam
– E-mailadres
– Telefoonnummer
– Over welke dienst heeft u een klacht
– Omschrijving van de klacht

  • Er wordt binnen 48 uur op uw klacht gereageerd en de klacht zal uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord.
  • Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Recente berichten

Nieuws

Fijne feestdagen!

We zien met veel vertrouwen maar vooral met veel plezier, de samenwerking in 2020 tegemoet en wensen jullie graag hele fijne dagen en een gezond

Read More »
Nieuws

Terugkijkend op 2019

We hadden het er afgelopen week over….Terugkijkend op 2019 is dit voor AKSI een veel bewogen jaar geweest. We hebben een mooie groei doorgemaakt dit

Read More »

Support

Windows

Met dit programma kunnen wij uw Windows computer op afstand bedienen.

Mac

Met dit programma kunnen wij uw Apple computer op afstand bedienen.

U kunt ons ook bellen of e-mailen. Bel 050 – 549 00 64 of e-mail naar support@aksi.nl.

Cookies zijn uitgeschakeld. Om de site optimaal te kunnen gebruiken, adviseren wij deze aan te zetten. Klik voor meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten