Klachten

Klachten

Een klacht dient binnen drie maanden na het betreffende incident te worden ingediend via info@aksi.nl

De klacht dient de volgende informatie te bevatten:

  • Naam en contactgegevens van de indiener
  • Datum van indiening
  • Omschrijving van de klacht
  • Betrokken personen of afdelingen

Uw klacht zal binnen vijf werkdagen na ontvangst schriftelijk worden bevestigd. Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Recente berichten

Support

Windows

Met dit programma kunnen wij uw Windows computer op afstand bedienen.

Mac

Met dit programma kunnen wij uw Apple computer op afstand bedienen.

U kunt ons ook bellen of e-mailen. Bel 050 – 549 00 64 of e-mail naar support@aksi.nl.

Cookies zijn uitgeschakeld. Om de site optimaal te kunnen gebruiken, adviseren wij deze aan te zetten. Klik voor meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten