Door ICT en processen optimaal te laten samenwerken zorgen wij voor een sterk geheel bij organisaties en de mensen die er werken.
Kwaliteit, ontzorgen, professioneel, duidelijke taal, meedenken en doen wat we afspreken, daar staan we voor bij AKSI Automatisering. AKSI (Adwim Kalfsterman System en (Inter)networking) is in 1997 opgericht door Adwim Kalfsterman. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een toonaangevend, innoverend ICT bedrijf die zich specialiseert in cloud computing. Onze getalenteerde medewerkers hebben antwoorden en oplossingen op al uw ICT gerelateerde vragen.
“AKSI, een sterk geheel” is ons motto. Een partij waar je als klant én medewerker op kunt bouwen. Niet door selfservice, maar door persoonlijke aandacht. Dat is wat mij iedere dag motiveert.
Als Accountmanager vind ik het leuk om mee te denken en de klant dát te leveren wat perfect past. Altijd een stapje meer doen.
Ik vind technisch bezig zijn in combinatie met het leiding geven aan deze organisatie een geweldige uitdaging. Een vlekkeloos verlopen project geeft mij voldoening en draagt bij aan mijn/ons doel ‘Het ontzorgen van de klant!’
ICT blijft mensenwerk. Samen bepalen we het succes. In deze afstemmingsprocessen vervul ik graag de rol van communicator, vertaler en adviseur. Ik voel me gedreven om uw wensen goed te vertegenwoordigen en te bewaken binnen ons team.
Nieuwe technieken maken mijn werk zo interessant. Ik ontwikkel nieuwe diensten en zal uw IT projecten succesvol en naar tevredenheid uitvoeren.
Wanneer je AKSI belt is dan ook de kans groot dat je mij aan de lijn krijgt om jouw problemen en vraagstukken op te lossen. Mijn interesses in de ICT liggen voornamelijk bij infrastructuur en security.
Mijn creativiteit en IT combineren is een uitdaging. Ik houd me bezig met alle vormgeving binnen AKSI Automatisering en gebruik mijn creativiteit bij het oplossen van organisatorische vraagstukken.
Binnen AKSI ben ik verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van onze skilled servicedesk. Hierbij stuur ik IT-engineers aan binnen verschillende disciplines en zorg ik samen met mijn collega’s voor een goede bereikbaarheid.
Op de servicedesk sta ik u graag telefonisch te woord om uw vragen te beantwoorden of op te lossen. Daarnaast ga ik regelmatig op locatie voor installatie en/of plaatsing van o.a. printers, routers of computers.
Ik houd me bezig met de boekhouding en andere (interne) administratieve zaken. Hebt u een administratieve vraag, dan kan ik u zeker verder helpen.
Ik probeer simpele effectieve oplossingen te realiseren voor uw IT vraagstukken. Tevens draag ik de zorg om uw servers stabiel, up to date, en beschikbaar te houden.
De behoefte aan security diensten groeit, daarom zet ik mij als SOC Engineer in voor een veilige werkplek. Daarnaast hoop ik mijn kennis te verbreden en alle klanten naar tevredenheid te helpen.
Ben jij onze nieuwe collega?
Wat mij drijft is mijn nieuwsgierigheid en brede interesse.
Door mijn jarenlange ervaring weet ik als geen ander hoe belangrijk het is om ICT-vraagstukken op te breken in mensen, processen en techniek.
Een goede sfeer en dynamiek binnen het team is belangrijk. Dit doe ik op verschillende manieren; zo organiseer ik groepsactiviteiten, geef ik advies m.b.t. personeels- en organisatiebeleid en houd ik mij bezig met het welzijn van het team.
Als servicedesk medewerker ben ik uw eerste aanspreekpunt. Ik zorg ervoor dat u goed en snel geholpen wordt met uw IT vragen.
Als onderdeel van de servicedesk, ben ik uw eerste aanspreekpunt voor verstoringen en wijzigingsverzoeken.
Ik ben geïnteresseerd in de menselijke en organisatorische kant van ICT en zie deze stage als een waardevolle kans om mijn kennis hierin te verbeteren!
Altijd aan het leren over de nieuwe ontwikkelingen en toepassingen op het gebied van Netwerken, Infrastructuur en Beveiliging.
Met een passie voor techniek en procesoptimalisatie, ben ik steeds op zoek naar manieren om onze systemen naar een nog hoger niveau te tillen.
Door mijn ervaring als servicedesk medewerker, ben ik goed in het analyseren en oplossen van problemen.
Ik ben samen met mijn collega’s van de servicedesk het eerste aanspreek punt voor al uw problemen.
Binnenkort meer info!
AKSI Automatisering B.V. is altijd op zoek naar nieuw talent. Kijk onder vacatures voor meer informatie.
AKSI Automatisering B.V. is altijd op zoek naar nieuw talent. Kijk onder vacatures voor meer informatie.
AKSI Automatisering B.V. is altijd op zoek naar nieuw talent. Kijk onder vacatures voor meer informatie.
Ben jij onze nieuwe collega?
Met dit programma kunnen wij uw Windows computer op afstand bedienen.
Met dit programma kunnen wij uw Apple computer op afstand bedienen.
U kunt ons ook bellen of e-mailen. Bel 050 – 549 00 64 of e-mail naar support@aksi.nl.
Cookies zijn uitgeschakeld. Om de site optimaal te kunnen gebruiken, adviseren wij deze aan te zetten. Klik voor meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.